11 aprilie 2011

Premiul celor 10 placeri

De ce am pus acest titlu? E foarte simplu trebuie sa scriu 10 lucruri care imi plac pentru a indeplinii conditiile premiului. In primul rand vreau sa ii multumesc Stefaniei ca s-a gandit si la mine cand a oferit premiul. Acesta este al doilea premiu insa e la fel de important ca si primul mai ales ca imi demonstreaza ca multa lume apreciaza munca mea.



10 placeri hmmm sunt multe lucruri care imi plac insa ma limitez doar la:
1. imi place relatia care o am su sotul meu
2. imi place sa gatesc
3. imi place sa mai citesc cate o carte cand am timp
4. imi place sa fiu rasfatata dar si sa rasfat
5. imi place sa fac poze
6. imi plac cateii dar si papagalii si pestii
7. imi plac vacantele la parinti :D
8. imi place sa ma plimb
9. imi place Craciunul
10. imi place muzica insa cel mai mult mi-ar placea sa stiu sa cant la pian

Ofer premiul mai departe persoanelor care imi urmaresc blogul pentru ca merita din plin insa si fetelor pe care le urmaresc:
1. Nely
2. Lili
4. Lily
5. Mar
7. Simo
8. Any

4 comentarii:

  1. multumesc mult de tot draga mea :*:*:* ma bucur ca primul premiu vine din partea unei prietene asa super ca tine. multumesc mult mult :*:*:* felicitari pentru premiu si la cat mai multe!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am oferit cu mare drag poate te induri si iti faci si tu unul culinar

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru premiu! Iti urmaresc blogul cu mare placere si este foarte adevarat ca apreciez tot ceea ce faci!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ado, nu stiu daca mai are rost sa mai fac si eu unul culinar, ca sunt atatea... eu raman la stadiul de a incerca retetele altora :D si de a posta pe fb poze cu ce a iesit :D

    RăspundețiȘtergere