28 aprilie 2011

Rezgo torta

Ingrediente :

Stratul 1

- 6 oua

- 2 plic zahar vanilat

- 12 linguri zahar praf

- 4 linguri cu varf de cacao

- 100 ml apa

- 2 plic gelatina fina alb maruntita Dr.Oetker


Stratul 2:

- 1000 ml frisca

- 2 plic gelatina fina alb maruntita Dr.Oetker

- 100 ml apa


Stratul 3:

- 2 plicuri gelatina fructe ( eu am folosit de la Dr Oetker Tort gelle)

- 500 ml apa

- 4 linguri zahar tos



Preparare :

Stratul 1 : Cele 6 oua impreuna cu 12 linguri zahar praf si 2 plic zahar vanilat cu ajutorul mixerului il mixam timp de 1 minut la viteza mare. Adaugam 4 linguri de cacao si continuam sa mixam inca cateva secunde pana cacaua se incorporeaza bine si nu raman cocoloase.
In 100 ml apa punem cele 2 plic de gelatina si il incalzim pana acesta se dizolva(atentie sa nu fiarba!) . Gelatina astfel preparata se toarna la amestecul de mai sus se mixeaza pret de cateva secunde si se toarna intr-o forma de tort si se lasa la rece la inchegat (trebuie sa lasati la rece pana nu se prinde de deget compozitia, devine ca o gelatina). Cand este inchegat bine ne apucam de stratul 2.

Stratul 2: Peste 1000 ml frisca nebatuta adaugam celalalte 2 plicuri de gelatina preparate ca la stratul 1. Acest strat se toarna peste cel cu cacao si il dam din nou la rece pana se incheaga si acesta. Deasupra acestui strat putem pune un rand de fructe (de sezon, capsuni, zmeura, kiwi, portocale)


Stratul 3: Intr-un vas punem 4 linguri zahar la care adaugam cele 2 plicuri de gelatina si adaugam treptat apa . Se pune la foc si se fierbe 1 minut de cand da in clocot. Se lasa un pic la racit si se toarna peste stratul 2 (daca il puneti fierbinte peste stratul cu frisca acesta se va topi).


Se da la rece pentru cateva ore ,se poate orna cu frisca, sau face un joc de culori la ultimul strat de gelatina adaugand colorant alimentar sau natural la gelatina din ultimul strat.


POFTA BUNA!

8 comentarii:

  1. E reteta de la bucatareselevesele? E un super tort! E preferatul familiei! Spor la bucatarit!

    Adela P.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai stiu exact de unde e, tot ce se poate, eu cand gasesc ceva ce imi atrage atentia salvez reteta aici si cand o fac postez

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super demential !!!!! trebuie sa incerc si eu vreodata !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aham, intrebam numai ca acolo am gasit-o eu. E un tort deosebit, atat la gust cat la aspect. Azi incerc salata surimi, sa vedem daca le va place alor mei.

    O zi frumoasa!
    Adela P.

    RăspundețiȘtergere
  5. de pe bucatareselevesele am reteta am cautat si acolo e si asta si mai e una cu vis de primavara sau ceva de genu care imi atrage atentia...e foarte buna salata mai am una pe care o postez imediat la fel de buna ca si cea cu surimi

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce pofta mi-ai facut!!! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://furnicutzabucatar.blogspot.com/search/label/Primul meu PREMIU ..Aici vei gasi premiul tau pt minunatele bunatati pe care le postezi pe blog.

    RăspundețiȘtergere