23 noiembrie 2011

Paella

Ingrediente:

- 2 linguri de ulei
- 2 catei de usturoi
- file de peste
- creveti decorticati
- creveti intregi
- mazare
- orez
- apa 
- 1 lingura colorant
- 1 cub pentru supa de peste


Preparare:

ATENTIE! Se pune 1 cana de orez de persoana si la fiecare cana de orez, 2 cani de apa (cu aceeasi cana). Daca puneti mai mult orez sau mai multa apa nu iasa si ar fi pacat. Puteti inlocui apa cu supa de peste si atunci nu mai folositi nici cubul pentru supa de peste. 

Intr-o paellera sau intr-o tigaie mai mare daca nu aveti tava, se caleste usturoiul in cele 2 linguri de ulei. Cand usturoiul este calit adaugam orezul si mazarea, lasam 2 minute si stingem cu apa.


Punem cubul de supa de peste, colorantul, pestele si crevetii decorticati si lasam la fiert pentru 20 minute la foc potrivit, avand grija sa o mestecam din cand in cand pentru a nu se prinde de fundul paellerei. 


Dupa ce a trecut timpul de fierbere punem si creveti intregi, oprim focul si acoperim paellera pentru 10-15 minute.


Se serveste calda.

POFTA BUNA!

2 comentarii:

  1. am stat o zi intreaga sati citesc retetele,si mie imi place sa gatesc dar nu prea am timp.tiam tr pe facebook cerere si ma-s bucura sa vb,ti-am citit si jurnal de vacanta,foarte frumos!!poop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Duduie iti multumesc ca imi citesti blogul insa nu pot sa fiu prietena cu cineva care ma jigneste(pe unde apuca) fara sa ma cunoasca, care nu stie sa scrie corect gramatical si se intereseaza de viata mea mai mult decat ar trebui.

      Ștergere