29 martie 2011

Fasole batuta

Ingrediente:

- 500 g fasole boabe uscată

- 2 linguri ulei

- 4 cepe

- sare

Preparare:

Am pus fasolea la înmuiat cu o seară înainte. Am lăsat-o pe foc 15 minute (la oala sub presiune), am scurs apa şi am acoperit-o cu apă caldă. Din nou la fiert cu ea alte 15-20 de minute până boabele s-au pătruns.


Am scurs-o de apă şi am lăsat-o să se răcească putin. Blenderul era pregătit pentru mixat. Dacă este prea tare, adaugi puţină zeamă în care a fiert. La final, am adăugat sare după gust.


Ceapa am tăiat-o cubulete şi am călit-o în două linguri cu ulei încins. Când s-a rumenit puţin, am adăugat 2linguri de apă şi am lăsat pe foc până a scăzut toată apa. Am pus pasta de tomate, boiaua şi condimentat cu sare, tot după gust. Am mai lăsat pe foc 2-3 minute.


E foarte buna cu muraturi.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu